In staat z holenderskiego - zdolny

czwartek, 12 grudnia 2013

bombeczki last minute...

Jak szybko i łatwo zrobić bombeczki??
Zdradzę wam mój przepis :D




 Potrzebne nam będzie: klej, forma oraz nasiona.
Kiedyś odkryłam klej CR jest to biały klej, który po wyschnięciu staje się przezroczysty, wiec doskonale nadaje się do naszych prac :D
Formę należy posmarować klejem(opcjonalnie możemy pomalować je wcześniej farbą jako podkład) i posypać nasionami.
Muszą jeszcze tylko wyschnąć i.... gotowe :), teraz nie pozostaje nic innego jak przewiązać je wstążeczką i powiesić na choince :) 


A to moje pomysły:

*mak

*siemię lniane


*gorczyca

*płatki owsiane



Bombki wyglądają bardzo efektownie, więc nawet spóźnialscy, czy narzekający na brak czasu, będą mogli pochwalić się hand-MAKOWĄ (dosłownie :))  choineczką.
Jest to też świetny pomysł na spędzenie wolnego czasu i zaangażowanie dzieciaków w świąteczne przygotowania :)

5 komentarzy:

  1. Do tego suszone plastry pomarańcza i szyszki... myyy...
    Aniu to kiedy idziemy po drzewko? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też myślałam o kaszy;))
    Takie ozdoby lubię najbardziej,proste i naturalne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra ,też kiedyś robilam podobne bombki gdzie wykorzystywałam kaszę ,ale gryczaną .POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń